HOGYAN VÁSÁROLJUNK?

Köszönjük, hogy meglátogattad a VIYOU.HU oldalunkat!

Ha vásárolni szeretnél, azt meg teheted regisztrációval vagy anélkül is. A regisztrációval megkönnyíted  a jövőbeli összes vásárlásodat, hiszen így a profilod eltárolja az adataidat, és nem kell őket minden alkalommal újra megadnod. Íme egy kis segítségnyújtás a regisztrációhoz és az első vásárlásodhoz:

-       Regisztráció feliratra kattintva indul a regisztrációs folyamat. (Ezt a jobb felső sarokban találod, a bevásárlókocsi ikon mellett.)

-       Válaszd ki, hogy magánszemélyként, vagy céges profillal szeretnél regisztrálni. Kérjük töltsd ki az összes kötelező mezőt regisztrációs lapunkon, ügyelj a pontos adatok megadására. Csak teljes címekre (irányítószám, település név , utca név, házszám) áll módunkban kiküldeni csomagot, postafiókra nem. Kérlek figyelj ezekre oda, mert csak így tudjuk garantálni, hogy a csomagod megtalál téged 

  •  Fontos, hogy az ország nevéhez teljes országnevet írjál, pl. Magyarország. A telefonszámot +36 kezdéssel egybe írva, tagolás nélkül kérjük megadni pl. +36308535985.

-       A  regisztrációs folyamat utolsó lépése az általános felhasználási szerződésünk elfogadása és amit kérünk, hogy figyelmesen olvass át. "Szerződési feltételek elfogadása" után kattints a "Regisztráció" gombra és kész is vagy a regisztrácioval.

-       A regisztrációról e-mailt küld neked a rendszerünk. Miután ennek segítségével megerősítetted regisztrációdat, már meg is kezdheted a vásárlást webáruházunkban.

A regisztrációd adatait később bármikor megváltoztathatod.

 Hogyan vásárolj?

A vásárlás első lépése a kiválasztott termékek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez téged vásárlásra, ha meggondolod magad, akkor a kis szemetes ikonra kattintva bármely tételt kiveheted a kosaradból.

Miután kosarába helyezted a kiválasztott termékeket, a "Tovább a fizetéshez" gombbal léphetsz a következő oldalra. Itt választhatod ki a számodra legideálisabb fizetési módot, a szállítási formát, és még egyszer, átláthatóbban tudod ellenőrizni a vásárolni kívánt termékeket, valamint saját adataidat is. Ha ezekben hibát találsz, kérlek javítsd! A "Megvásárolom" gombbal eljutsz az utolsó lépéshez, ahol az adatokat és a kosár tartalmát átellenőrizheted, majd megerősítheted rendelésed.

Rendelésed sikeressége esetén a "Sikeres Megrendelés" üzenet fog megjelenni.

Ha nem sikerült a regisztráció, akkor küldj nekünk levelet a rendelesek@viyou.hu email címre.

 

Szállítási információk:

Személyes átvétel:

A rendelést követő munkanaptól juthatsz hozzá csomagodhoz, a 1101 Budapest, Szállás utca 44-46. B-3/a címen, munkanapokon: 08:30-16:15 között. Az összekészített csomagokat 5 munkanapon át tartjuk. 

Szállítási díjak:

 

-       10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft

-       Telefonos értesítés kérése: +90 Ft (A házhoz szállítás díjához adódik, így 1080 Ft együtt.)

-       10.000 feletti rendelés esetén: ingyenes

 

Házhoz szállítás futárszolgálattal A futárszolgálattal történő szállítás általában 24 óra alatt, de legkésőbb 2-3 munkanapon belül megtörténik. Ezeket a csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti. 

A kiszállítással kapcsolatban az alábbiak alapján tudod nyomon követni a csomagodat:

  1. Mai kézbesítés e-mail: Ezt az e-mail-t a futárszolgálat küldi neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Amennyiben telefonos értesítésre is igényt tartottál (ezt a vásárlási folyamatban, a fizetési mód kiválasztásánál tudod jelezni, díja 90 Ft, így a szállítási költség 1080 Ft lesz), a futár, a várható kézbesítést megelőző 1 órán belül fel fog hívni, és tájékoztatni fog a csomag érkezéséről.
    Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen add meg a mobilszámod és az e-mail címed.
  1. Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között).

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted) A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

Fizetési módok

Utánvét esetén a megrendelés ellenértékét átvételkor egyenlítheted ki, a futárnál illetve személyes átvétel esetén a helyszínen. Személyes átvételnél készpénzzel és bankkártyával tudsz a helyszínen fizetni. 

Előre utalás esetén a megrendelés leadását követően 1 hét áll rendelkezésedre, hogy elutald számunkra csomagod árát. Az összeg beérkezése után tudjuk postázni a megrendelt termékeket számodra.

Az online bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Bank fizetési oldalára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Csak annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Bankkártyával fizetek" opciót választod, majd a Simplepay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadod. A Simplepay a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat fogadja el. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.  - átmenetileg szünetel!

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Ha bővebb információt szeretnél a Simplepay Online Fizetési Rendszerrel kapcsolatban, itt elérhető. A bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

RENDELÉS TÖRLÉSE:

A rendelések törlése, visszatérítése és módosítása a webáruház csapatának a feladata. Ha egy megrendelés törlését szeretnéd kérni, fordulj közvetlenül hozzánk a rendelesek@viyou.hu e-mail címen és a következő telefonszámon: +36308535985 állunk a rendelkezésedre. Rendelésedet a leadás napján törölheted mindaddig amíg az értesítő e-mail meg nem érkezik az e-mail címedre, mert ebben az esetben a csomagodat már elküldtük és nem tudjuk törölni a rendelést! Mindennap legkésőbb 14:30 -ig veheted fel velünk a kapcsolatot törléssel kapcsolatban! Igyekszünk minél rövidebb idő alatt feldolgozni  a rendeléseket, így akár a rendeléstől számítva akár egy órán belül a futárszolgálatnak átadjuk. Megértésedet köszönjük.

Hogyan cseréljem vissza az árut? Hogyan álljak el a szerződéstől?

Visszavásárlás / Termékgarancia

Fontos! A visszaküldött csomagot az eredeti számlával vagy a számla másolatával és a visszáru levéllel (nálunk Visszaküldési-elállási nyilatkozat) kérjük visszaküldeni. Visszaküldési-elállási nyilatkozatot mindenképpen kérünk mellékelni.

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését és visszaküldi a kézhezvételtől számított 14 napon belül, vagy 8 munkanapon belül írásban jelzed felénk az elállás szándékodat mi visszafizetjük neked a termék bruttó kiszámlázott vételárát, vagy kicseréljük azonos típusú, más színű, vagy méretű termékre. Ezt a visszaküldést megelőzően kérjük e-mailben jelezd az e-mail: rendelesek@viyou.hu címen.

Visszaküldési cím:

MilanoCity Kft.1101 Budapest, Szállás u. 44-46. B-3/a

Fontos! A visszaküldött csomagot az eredeti számlával vagy a számla másolatával és a  Visszaküldési-elállási nyilatkozattal kérjük visszaküldeni. Az Visszaküldési Elállási nyilatkozat (rákattintva) letölthető.

Fontos! A termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjat neked kell megfizetned!

Fontos! Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Fontos! A termék árát csak abban az esetben tudjuk visszaadni neked (vagy a csere terméket elküldeni), ha az általad visszaküldött csomag meg is érkezik hozzánk. Postán hagyott csomagokat nem áll módunkban átvenni. Ebből adódó kellemetlenségek megelőzése érdekében ajánljuk csomagfeladásra is partnerünket, a GLS futárszolgálatot.

A visszajuttatott termék felbontatlan gyári csomagolásban legyen (újraértékesítésre alkalmasan), vagy ha már felbontottad a termék csomagolását kérünk ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék, annak tartozékai, és a leírás teljes sértetlen állapotban meglegyen. Ezek hiánya vagy sérülése esetén nem vagyunk kötelesek vissza venni a terméket.

 

Két lehetőség közül is választhatsz:

  1. A termékeket csak abban az esetben tudjuk cserélni, ha először visszaküldöd nekünk a számlával és a kitöltött Visszaküldési-elállási nyilatkozattal. Ha úgy döntöttél, kicserélnéd a kifizetett terméket egy másik színű, vagy méretű termékre, akkor mi elküldjük a csere terméket az általad megadott címre, a visszaszolgáltatást követő másnapon. Fontos! A termék visszajuttatásával és a csere termék elküldésével kapcsolatos szállítási díjat neked kell megfizetned! Ha teljesen más terméket választottál, ahelyett, amit előzőleg megvásároltál, azt tanácsoljuk, hogy elállási nyilatkozattal küldd el nekünk azt, amire mégsem tartasz igényt. Ezt követően az új termékre le tudsz adni webshopunkon egy új rendelést.
  1. Akkor van lehetőséged rá, ha a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésedet és visszaküldöd a kézhezvételtől számított 14 napon belül, vagy 8 munkanapon belül. Az elállás szándékát a termék visszaküldését megelőzően, jelezned kell nekünk. Ezt megteheted e-mailben. Címünk a rendelesek@viyou.hu. Így cégünk visszafizeti neked a termék bruttó kiszámlázott vételárát. Fontos! A termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjat neked kell megfizetned! (Bővebben a Visszavásárlás / Termékgarancia pontban.)

Megrendelésed során élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal, azaz a szerződéstől (megrendeléstől) az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a Megrendelő a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Megrendelő köteles az elállást tartalmazó nyilatkozat (Viszáru Levél, nálunk Visszaküldési-elállási nyilatkozat) elküldésével egyidejűleg eredeti csomagolással, sértetlen állapotban, számlával visszaküldeni a MilanoCity Kft. részére a termékeket elállás esetén. Cégünk elállás esetén a termékek visszaküldését követő 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát, amennyiben a termék sértetlen. A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Ebből kifolyólag a viyou.hu nem tud elfogadni utánvétes visszaküldést.

Amennyiben úgy érzed, valamelyik kérdésedre nem kaptál választ, nézd át a gyakori kérdések gyűjteményét!

Bármilyen egyéb kérdésed, problémád akadna, vagy csak tanácstalan vagy, a rendelesek@viyou.hu email címen állunk rendelkezésedre.

Kellemes vásárlást kívánunk, és bízunk benne, hogy termékeinkkel meg leszel elégedve. Ne feledd, a Víyou elhozza neked a divatot!

Légy stílusos a Víyou webshopjával